www.rotakt.ro
0746.227.669

Acordarea garanției

ACORDAREA GARANTIEI

Garanția comercială se acordă în baza certificatului de garanție emis de către SC ROTAKT SRLși este conformă cu prevederile din Legea 449/2003, OG 21/1992 și Legea 296/2004 cu modificarile ulterioare.

Termenul de garanție intră în vigoare la data achiziționării produsului și este asigurat prin reteaua nationala de unitati service specificate in certificatul de garantie sau pe www.rotakt.ro

Înainte de utilizarea produsului, este obligatorie citirea și însușirea tuturor recomandărilor cuprinse în manualul de utilizare.

Condiții de acordare a garanției

Modalitățile de asigurare a garanției se referă la aducerea la conformitate a produsului, subansamblelor, a pieselor de schimb constatate defecte, dacă produsul defect se încadrează în condițiile de acordare a garanției menționate.

Garanția se acordă numai după prezentarea Certificatului de garanție, completat la toate rubricile, semnat și însoțit de originalul/copia facturii fiscale sau a bonului fiscal cu care s-a achiziționat produsul.

Garanția se acordă numai dacă produsul se prezintă întreg, nedemontat, ambalat corespunzător, astfel încât produsul să nu sufere deteriorări în timpul transportului la vânzător sau la orice service autorizat.

Eventualele defecțiuni cauzate de transportul fără a fi asigurat corespunzător, vor fi suportate de cumpărător.

Garanția se acordă numai pentru defecte de material / viciu de fabricatie  sau/și manoperă, și nu se extinde asupra accesoriilor, consumabilelor (filtre, ulei, vaselină, etc) sau a subansamblelor supuse uzurii, ca urmare a utilizării îndelungate a produsului (sisteme de prindere, deteriorarea carcasei de protecție datorată manevrării incorecte, curele de transmisie, simeringuri etanșare etc).

Orice reparare sau înlocuire, va fi realizată într-o perioadă rezonabilă de timp, stabilită de comun acord între agentul economic și cumpărător. Pentru cumpărătorii care au calitatea de consumatori potrivit legislației în vigoare, perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința vânzătorului, lipsa de conformitate a produsului, sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta, pe baza unui document de predare-preluare.

Termenul de garantie standard acordat este de:

24 luni pentru persoane fizice (consumatori)

12 luni pentru persoane juridice

Termenul de garanție este valabil de la data achizitionarii bunului respectiv în posesia cumpărătorului /  consumatorului

Nu se acordă garanție dacă:

-          Produsele nu au eticheta de identificare, sau seria produsului nu mai este vizibilă.

-          Certificatul de garanție nu are toate rubricile completate și nu este semnat de vânzător și cumpărător.

-          Nu au fost respectate instrucțiunile de montaj, punere în funcțiune, utilizare, întreținere curentă sau periodică, depozitare, după caz.

-          Au fost utilizate accesorii sau consumabile, lubrefianți, combustibil sau amestec combustibil - după caz - cu o calitate necorespunzătoare.

-          Produsele sunt desigilate sau la care s-a intervenit în vederea reparării de către persoane neautorizate. 

-          Deteriorări de genul zgârieturilor, loviturilor, rupturilor elementelor demontabile sau nedemontabile, care nu au fost aduse la cunoștință vânzătorului în momentul achiziționării produsului.

Întreținerea curentă și periodică:

Conform indicatiilor din manualele de utilizare.

Pentru montarea și punerea în funcțiune a produselor se recomandă să apelați la personal calificat și autorizat.

Înainte de utilizarea produsului este obligatorie citirea și însușirea tuturor recomandărilor cuprinse în Instrucțiunile de utilizare.

În cazul în care produsul achiziționat prezintă disfuncționalităti tehnice vă rugăm să:

1.       Consultați manualul de utilizare pentru a verifica dacă disfuncționalitatea este datorată unei utilizări improprii și poate fi remediată urmând specificațiile din manual sau a recomandărilor tehice dipsonibile pe www.rotakt.ro

2.       Daca disfuncționalitatea persistă vă rugăm să citiți cu atenție condițile de acordare a garanției prezentate în Certificatul de Garanție și să alegeți cea mai convenabilă dintre variantele urmatoare:

2.1. Contactați și predați produsul, în mod direct, la cel mai apropiat Centru Service. 

Predarea în mod direct de către client a produsului defect la centrul service este recomandată deoarece:

produsul va fi imobilizat în service un timp semnificativ mai redus pentru remedierea defectului (reparația se poate efectua pe loc sau, de regulă, în maxim 3 zile lucrătoare). 

se vor evita orice posibile cheltuieli suplimentare de transport pentru situația în care reparația produsului nu va putea fi facută fără costuri. (produsul defect nu se încadrează în condițiile menționate în certificatul de garanție, înlocuire accesorii și/sau consumabile- filtre, bujii, ulei). 

2.2. Contactați și predați produsul VÂNZĂTORULUI de la care l-ați achiziționat, acesta având obligația legală de a asigura remedierea defectului.

2.3. Contactați serviciul ROTAKTpentru consiliere și/sau eventuală reparație în service-ul central ROTAKT:

Telefon:  0741 125 285

email:  radubuca@rotakt.ro

formular reclamatie produs defect

Reparații non-garanție

Contactați și predați produsul în mod direct, la cel mai apropiat centru service

sau

contactați service-ul central ROTAKT

Telefon:  0741 125 285

email:  radubuca@rotakt.ro

formular reclamatie produs defect

Pic

NEWSLETTER

Cultivăm încrederea! Abonează-te pentru a primi ofertele și promoțiile ROTAKT.

image

Avem un site nou incepand cu 17 august 2020!!!

Vezi si noul catalog mare 2020 in format electronic!!!

Vezi catalog